Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Blogovision - 4

Milk Carton Kids - The Ash & Clay

https://www.youtube.com/watch?v=5WSkGWyfhRQ&feature=youtube_gdata_player


Αν η μανάδες των Milk Carton Kids έφτιαχναν λίστες για τα καλύτερα άλμπουμ για το 2013, μπορεί και να έβαζαν το The Ash & Clay στην πρώτη πεντάδα. Μπορεί και όχι. Αν κάποιος κάπου κάποτε έφτιαχνε λίστα με τα καλύτερα California-based-Simon-and-Garfunkel-inspired-indie-folk-with-50s-guitars άλμπουμ του 2013 πολύ πιθανόν να έβαζε και το The Ash & Clay στην πρώτη πεντάδα. Αλλιώς για ποιο λόγο να μπει τόσο ψηλά;
 Επειδή αυτή δεν είναι μια λίστα με τα καλύτερα, τα πιο δημιουργiκά, τα πιο πρωτότυπα κλπ κλπ άλμπουμ  που κυκλοφόρησαν φέτος.
Είναι η λίστα ΜΟΥ.
Με τα αγαπημένα ΜΟΥ άλμπουμ.
Αυτά που ΕΓΩ άκουσα περισσότερο φέτος.
Αυτά που ΕΓΩ πιστεύω ότι θα ξανακούσω.
 Και σε αντίθεση με τους arctic monkeys π.χ. που το άκουσα 4-5 φορές και βαρέθηκα (μα πότε θα ξαναβγάλουν κάτι αντάξιο των πρώτων 2 άλμπουμ;) και μπήκαν περισσότερο τιμητικά στη λίστα (ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ARCTIC MONKEYSDuh), αυτό το έχω λιώσει φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου