Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Blogovision 2011 - Top 20 - No. 11

Iliana says:
No. 11
THE VACCINES
"What Did You Expect From the Vaccines?"

Οι Vaccines δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις.
Ένα συγκρότημα που απασχόλησε αρκετά τον μουσικό τύπο,  με πολύ θετικές κριτικές -κάποιοι τους αποκάλεσαν διάδοχους των Strokes ή των Arctic Monkeys - αλλά και με αρνητικές - ως ένα ακόμα hype που θα ξεχαστεί.

Έχω ακούσει άπειρες φορές το post break up sex στο αμάξι στη διαπασών (για να μην ακούγεται η αποτυχημένη απόπειρα μου να τραγουδήσω τους στίχους) και τα περισσότερα από τα κομμάτια τους μου έχουν κολλήσει στο μυαλό ανά καιρούς.. Και είμαι αρκετά σίγουρη ότι δεν είμαι η μόνη!

OK το What Did You Expect From the Vaccines δεν είναι το album που θα εισάγει ένα νέο ήχο στα μουσικά δεδομένα ή που παρουσιάζει κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει, αλλά so what?

The Vaccines - Post Break Up Sex
The Vaccines - If You Wanna
The Vaccines - A Luck Of Understanding

Lately:
No. 12 TENNIS "Cape Dory"
No. 13 LITTLE COMETS "In Search Of Elusive Little Comets"
No. 14 CULTS "Cults"
No. 15 BOMBAY BICYCLE CLUB "A Different Kind of Fix"
No. 16 THE NEWSPRING "The NewSpring"
No. 17 PAINS OF BEING PURE AT HEART "Belong"
No. 18  LYKKE LI "Wounded Rhymes"
No. 19  I'M FROM BARCHELONA "Forever Today"
No. 20  ARCTIC MONKEYS "Suck It and See"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου